Anna ogillar

Har precis kollat lite på Ballar av stål. Tyckte det spårade ut lite väl hos "Säkerhetsmannen", som dessutom aldrig är kul, men Bitterfittan brukar få mig på lite bättre humör i alla fall. Idag var även hon dock sämre än vanligt tyvärr.
Nog om det! Har ni sett dessa gladiatorskor från Dolce & Gabbana? Jag måste erkänna att jag tycker verkligen att de är galet fula, hur har de ens tagit fram en sådan hemsk färg? Jag vet knappt om jag ska skratta eller gråta åt eländet faktiskt och jag hoppas innerligt att det bara är bilden som är lite missvisande och att de har en mer brun nyans på riktigt. (Det står faktiskt att de ska vara bruna.) Priset är ganska häftigt också måste jag säga. Nog för att det är D&G, men inte sjutton skulle jag betala 1 995 kronor för dem! Ordinarie pris är dessutom 5 500 kr.
Tycker snarare en femma kan vara lagom pris för de här. x)
Förstår ni grejen med dessa rosaaktiga hemskheter?


Kommentarer
Postat av: moa

ska jag vara ärlig..just dom där ser ut att komma från sjukhuset för att kunna stödja benen eller något,haha!

ser ju ut som skelett..

2010-04-11 @ 23:33:25
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: moa

hahaha..ja men visst finns de snygga gladiator skor,men inte ..just dom!



-allt bra?:)

2010-04-12 @ 15:42:36
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0