Dagens citat

Jag har bara legat i sängen i två dagar, med feber, så bloggen har fått vila lite. Imorgon ska vi till vårdcentralen och antagligen få någon medecin, så förhoppningsvis blir jag lite piggare snart och kan komma igång med bloggandet igen.
Har fått en kommentar där någon undrar var man kan hitta snygga ljusbruna/bruna gladiatorskor, så jag ska kolla upp det så fort jag kan! =) Tycker det är jättekul att ni ger mig små "uppdrag" sådär, så det blev jag jätteglad för.
Tills vidare får ni hålla till godo med ett litet citat om skor som jag tycker är lite bra. =)

Funny that a pair of really nice shoes make us feel good in our heads - at the extreme opposite end of our bodies. ~Levende Waters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0