Dagens designer: Jeffrey Campbell

Hittade just ett par ursnygga skor av Jeffrey Campbell på Tradera och bestämde mig för att kolla runt på lite andra grejer han gjort. Jag äcklas en smula av att han designat en del clogs, men i övrigt är jag faktiskt imponerad! Det finns riktigt innovativa guldkorn bland hans alster, även om han måste lära sig att hålla tillbaka lite ibland. Som exempel kan ni titta på de två paren högst upp på bilden and Jeffrey, sometimes more is less.
(Håller du inte med? Zebraskorna finner du här och det andra paret här.)



Paret längst ner är samma som de jag hittade på Tradera, visst är de snygga? Funderar nästan på att köpa dem, jag har ju bara ett par kilklackar. (Kanske på grund av att jag har ganska stormiga åsikter angående kilklackar iofs. x) Men nej, lite för tråkiga för det priset. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0