Dagens hiss & diss

Dagens diss: dåliga online-affärer! Tänkte se om jag kunde hitta någon ny sådan idag eller åtminstone återupptäcka någon jag inte varit inne på den senaste tiden. Googleade, för enkelhets skull, på sko och inser att första alternativet är något jag aldrig hört talas om. Borde kanske blivit lite avskräckt av namnet (mona.se) men det tänkte jag inte så mycket på. Efter att ha kollat igenom alla skor på hela hemsidan kunde jag inte förneka det längre, det var en tantsida.
Ville verkligen hitta något nytt och spännande, men Mona gjorde mig så avtänd på hela idén att jag bara struntade i det.

Dagens hiss: inspiration! Hittade en blogg förut idag som skrev lite om Christian Louboutin och visade lite bilder på kändisar som har synts i hans skor den senaste tiden. Blev jätteinspirerad av bilderna och med tanke på att jag har haft lite svårt för att skriva den senaste tiden (mycket pga tidsbrist iofs) så var detta perfekt. Jag har nämligen plockat fram en egen liten uppsättning av bilder, som förhoppningsvis kommer upp här inom kort! :)
Kanske blir ni lika inspirerade som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0