Dagens hiss & diss

Dagens diss: kilklackar med rep! Jag tycker bara inte om det. Många av skorna ser fransiga eller klumpiga ut och extra klumpighet är väl det sista som kilklackar behöver.
Nej, rep knyter vi fast grejer med, inte sätter på skor.


Dagens hiss: mormorskängor! Mina mormorskängor faktiskt, (eller en bild på likadana som jag har åtminstone) de är helt underbara. Sköna som sjutton och ser så söta ut till leggings och kjol. Eller bara kjol. Bilden gör dem ingen rättvisa! De ger ett klassiskt intryck, med diskreta sömmar, en otrolig linje och en perfekt rundad tå.
Äger du ett par mormorskängor? Inte? Köp!



Kommentarer
Postat av: Ann Lively

Så fine sko! Ha en fin kveld videre :-)

2010-04-11 @ 23:45:10
URL: http://www.annliv.blogg.no
Postat av: Katarina Jonsson

Hej!



Vilka underbara kängor!! Precis sådana som jag letar efter. Får jag fråga vart de går att få tag i?



Mvh Katarina

2010-11-02 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0