Dagens span: Irregular Choice

En av veckans nyheter på brandos.se är skor från Irregular Choice. Ni måste titta! Det bara skriker kärlek om några av dem och de är uppseendeväckande och roliga. Ett måste i min garderob och jag ska verkligen hålla ögonen öppna efter fler skor från detta märket.
De har verkligen lyckats med både det bästa och värsta, vissa skor framkallar en mindre kräkvarning hos mig. Men de första skorna på bilden (fast i svart, för att riktigt få fram kontrasten) och de två högst upp till höger skulle verkligen sitta fint vill jag lova! Spana även in dessa snygga stövlar, hur gärna vill ni gå på stan i dem?




Ursäkta den lilla pissiga bilden, jag rekommenderar starkt att gå in på sidan och se efter lite noggrannare.


Kommentarer
Postat av: LOTTE

i <3 sko

2010-04-20 @ 14:13:47
URL: http://lottehk.blogg.no
Postat av: Stina

sv; Tack så jättemkt :D

2010-04-20 @ 16:13:50
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0