Efterlysning!

Tänkte visa mer exakt vad det var jag pratade om förut. Jo, jag efterlyser alltså dessa skor, eftersom mina är i princip förstörda. har hittat två par, men de som är svartvita är i storlek 37 (jag har 38 för det mesta och eftersom de jag har nu är större vågar jag inte chansa på ett par 37or) och de andra har tyvärr fel färg.
Saknar mina finingar, de är verkligen perfekta vårskor! Vet inte något annat par skor som fått så mycket komplimanger från helt okända människor som de har heller.
Har du ett par svartvita såna här liggande hemma i garderoben eller vet var de finns så kan du ju lämna en kommentar! :)


Zack tygskor i storlek 37.


 
Converse i vitt & turkost, storlek 38.


Om ni har någon bra idé gällande rengöring av de skorna jag redan har så vore det gulligt om ni kommenterade om det också. :) 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dom svartvita är verkligen helt underbara! Jag har ett par likadana som jag fullkomligt älskar, och jag riktigt bävar mig för den dagen då dom kommer gå sönder som alla skor gör :( Hittar du vart man kan köpa sånna får du gärna berätta för mig, så man kan köpa ett par till och fördröja den hemska dagen XD Mina var tyvärr sista paret i den butiken och jag har inte sett dom någon annanstans sedan dess.

2010-05-12 @ 21:59:07
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0