En sko - alla färger?

Dagen har försvunnit iväg i en rasande fart, så jag har inte riktigt hunnit läsa tillräckligt i sko-boken för att ge den ett oredentligt omdöme än. Men det kommer! Däremot tänkte jag skriva lite snabbt om en sak som nämndes i boken, som fick mig att tänka lite. Kära läsare, om ni hittar en sko ni verkligen tycker om, köper ni den i alla färger då? Personligen tycker jag att det är en smula knasigt. Hur bra, snygg, prisvärd, funktionell eller vad man nu fastnar för så skulle jag nog inte köpa mer än ett par. Jag förstår liksom inte grejen, köper man en sko är det väl förhopppningsvis för att just den är perfekt. I den bedömningen ingår färgen, om ni förstår vad jag menar? Det är lite svårt att förklara, men jag känner att en perfekt sko har bara en perfekt färg. Sedan kan man gilla de andra också såklart. Fast jag tycker nog ändå man bara ska välja en. Jag skulle inte vilja ha en hel hylla full med samma skor (fast i olika färger) ändå, det blir ju jättetrist till sist.
Nej, då lägger jag hellre pengarna på ett helt annat par. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0