Fynd!

Vad säger ni om de här snyggingarna? Köpte dem på Tradera för lite mindre än 400 kronor, inklusive frakt. Det kallar jag fynd! Älskar Tradera, jag hittar jättemycket skor där. Dessutom är det väldigt bekvämt att kunna handla över internet. Jag har nämligen en liten ettåring här hemma och då blir det ju genast lite jobbigare att springa i affärer. :) Tråkigt att behöva vänta på att de ska hamna i brevlådan bara, men jag hoppas på att det går fort!

Har gjort några fler fynd på Tradera den senaste tiden och mer ska det bli! Var lite osäker på just dessa skor först faktiskt, de är på något sätt inte riktigt min stil egentligen. Men jag kände att jag helt enkelt inte kunde motstå dem, så jag hoppas verkligen att de är lika snygga irl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0