Gissa kändisskorna!

Ja, det är väl inte många som tycker det är speciellt svårt. Finns det någon mer än Lady Gaga som har turen att äga skor som dessa? ^^, De faschinerar mig verkligen, även om jag har lite svårt för hur de två på sidorna motsätter sig fotens form. Men å andra sidan är det en del av charmen.
Skorna är på något sätt lite ful-snygga, men skulle jag tacka nej till att få bära dem? Skulle inte tro det! ;)
Vad tycker ni? Fula, snygga eller ful-snygga? ^^

Har spanat lite efter andra skor av Alexander McQueen, men de är inte ens i närheten av att vara lika intressanta som dessa! Självklart kan man inte sälja de här i en vanlig affär, det förstår jag med, men att resten av hans skor ska vara så.. Medelmåttiga, blir på något sätt lite fel. Det sprutar inte kreativitet ur de skorna jag sett att man kan få tag på och det är ju tråkigt. Speciellt till det skyhöga priset.
Nej, vi får väl helt enkelt vänta på att få dreggla över nästa par han gör till Lady Gaga.



Kommentarer
Postat av: Rebecca Johansson

jag totalt älskar skor :D:D:D:D men dessa såg lite märkliga ut dock när de var så runda :P

2010-04-05 @ 13:30:10
URL: http://lesleyannedown.blogg.se/
Postat av: Lilja

Dom i mitten var ju döcoola! Skulle inte banga ur på att ha dom!

2010-04-05 @ 14:19:59
Postat av: La Monalisa

Åh vilken härligt blogg! Snurra runt lite på google, och wow jag älskar skor!! MEN och ett stort MEN... dessa är dom FULASTE, FULASTE skor jag vet. Tycker inte ens dom kan klassifiseras som skor, DOM ÄR HEMSKA! Dom på yttersidorna alltså, mitten skorna kan nog kallas skor...

Men som sagt, en nice blogg du har!

2010-10-19 @ 13:09:28
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0