Gissningstävling - resa med för många skor?

Hur många par skor tar du med dig om du ska semestra med familjen i fem dagar? Jag lyckas alltid få med mig typ fyra par, så köper jag två-tre till när vi är där och i slutändan har jag bara använt kanske tre av dem. Men ändå måste de med! ^^, Annars känner jag mig naken, rädd, exposed. Nejvars, men jag brukar skylla på att jag vill ha mycket att välja på. Skorna är ju personligheter, allt passar inte till alla kläder, humör osv. Sånt tycker jag är viktigt och då är det ju klart att man mosar ner så många skor man får plats med! ;)

Åkte till England med min bästa kompis och min kille för ett tag sedan och eftersom vi bara hade handbagage fick jag bara ta med mig ett par skor, förutom det jag hade på mig. Kände att jag måste ha med mig mina högklackade stövlar, men att resa en hel dag i högklackat är ju ganska plågsamt. Inte kunde jag stoppa ner dem i handbagaget heller, för där fick de inte plats.
Gissa hur jag gjorde! ^^,


(Den med rätt eller mest kreativt svar kan få en länk när jag avslöjar svaret. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0