Gummistövlar

Mötet med dagis gick bra igår och vår lilla Skrutt börjar inskolningen på torsdag. Är en smula stressad över det, för hon har inga regnkläder och inga gummistövlar och sånt måste de ju ha på dagis. Men jag har redan börjat titta på gummistövlar åtminstone, vilka tycker ni är finast? :)



Stövel nummer ett tycker både jag, Alice och morfar om. Storfavoriten hittills med andra ord. :)
Nummer två är lite coola vid första anblicken, men annars är de ganska fula. Det blir troligtvis inte dem, då bebisen inte verkade gilla dem speciellt mycket heller.
Nummer tre, enkla, men ändå lite roliga. Skapade dock ingen större reaktion hos Skruttungen.
Stövel nummer fyra, monsterstövlarna! Alice gillar dem, jag gillar dem och antagligen kommer Alice pappa gilla dem också. (Han har bara inte hunnit se dem än.) Kan vi ha vår vinnare här? :)


Kommentarer
Postat av: moa

härligt!:) allt är faktiskt väldigt bra tror jag..har en liten besvikelse just nu men de går väll över..

kram

-tyckte ettan va sötast,tvåan va faktiskt lite frän,trean va lite "tråkig" & fyran va cool(;

2010-04-13 @ 14:35:30
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0