Hiss & diss

Hittade just de här orginella skorna och jag är kär! Älskar skor med ordentligt med färg, det piggar upp vilken trist dag som helst. Är de värda lite drygt 600 spänn? Jag tror nästan det! Vad tycker ni? :)


Dagens diss får bli den här lilla skinnblomman från Friis & Company, den funkar verkligen inte för mig! Inte nog med att de har placerat den på en ful och tråkig tantsko, den sätts fast med hjälp av en säkerhetsnål. Så om man skulle ångra sig och vilja ta bort skräpet får man alltså två snygga hål i skon, härligt! Det går väl an om det är en tygsko, men har du lack eller något annat lite grövre material kan det ju bli hur fult som helst efteråt.
Nej, den blomman komme inte i närheten av mina skor inte! Håller du inte med mig så kan du köpa den här.



Kommentarer
Postat av: rebecca heter jag ;)

finblogg.

2010-04-04 @ 17:58:52
URL: http://rrebeccaasidehed.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så jättemycket! :)

2010-04-04 @ 18:24:10
URL: http://addictedtoheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0