Inga fynd

Nej, lyckan var inte med oss idag. I och för sig hade min kompis en tight budget och dessutom skulle hon ha kilklackar, vilket inte är det lättaste att få tag på när det fortfarande ligger snö på marken hos många. Men ändå, utbudet var verkligen inte att hurra för idag. Synd att vi inte kunde åka dit vi ville. (Det stängde för tidigt i och med att det är helgdag.) Men vi hade kul åtminstone, här komemr dagens bästa och värsta:


Dagens bästa fanns på skopunkten faktiskt. Trots att hela affären luktar plast från deras tveksamma material, så kan man uppenbarligen hitta något roligt där med. Tyvärr så var det inte exakt de här skorna som vi hittade, de hade tydligen inte dem på hemsidan av någon anledning. Men det var den här typen av skor, fast enklare. Bara svarta remmar med en dragkedja i mitten. Inte min typ av sko egentligen, men den såg så snygg ut när den hängde där! ^^, Det slutade med att vi båda provade den och sedan dissade den på grund av dålig passform. Så var det med det!


Dagens värsta - varför existerar dessa skor över huvud taget? Vad fyller de för funktion? Den som vet kan ju lämna en kommentar. (Observera att de se mycket snyggare ut på min kassa mobilbild än i verkligheten dessutom!) Jag bara hatar dem och mer än så behöver vi nog inte gå in på det just nu. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0