Iron Fist - my Zebracorn shoes

Mina Iron Fist-skor har äntligen kommit nu, till min stora lycka! De är verkligen gudomliga och jag kan verkligen rekommendera att spana lite efter just det märket om du gillar lite "udda" skor. De kör med en hel del tecknade monster och liknande, som kanske inte är världens snyggaste i alla sammanhang, men som garanterar ett leende på läpparna iaf. ^^
Det finns tyvärr en stor besvikelse med dessa skor, de är för stora! Gah, jag blir nästan deprimerad. x) Skulle gått på bio i dem med min kära man, men jag kände att det fungerade verkligen inte. Så jag ska försöka stoppa i en massa inlägg och grejer och se om det går bättre då. Annars får jag väl helt enkelt sälja dem igen, även om det smärtar. =(
Någon som är intresserad av de här godbitarna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka snygga skor sonna skulle man vilja ha :D

2011-03-09 @ 07:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0