Jag gillar färg!

Tänk om man kunde köpa alla skor man hittade! För tillfället vill jag ha dessa gula snyggingar, färgglada skor är så uppiggande! Jag har ett litet "mål", att en dag ha skor i alla färger. ^^ Jag tar det inte så jätteseriöst, men det vore faktiskt en kul grej och gula skor ha jag inte än. Dessutom är det påsk och jag kan få dem för ett par hundralappar, då borde det ju gå att ordna, right? (Man måste bara bortse ifrån att jag just köpt fem andra par skor, hehe.) Funderar dock över om de inte är liiite tråkiga. Färgen är gorgeous, men i övrigt är de bara plain slingbacks, förutom den där lilla "knuten" vid tårna. Vet inte vad jag ska tycka om det riktigt.

Vad tycler ni? Gillar ni dem? :)
Jag har hittat dem på Tradera, så om ni gör det är det bara hålla utkik där så har ni chansen att hinna före mig. ;)



Måste bara nämna de där conversen jag la upp förut idag. Jag kom på att jag gillar inte paret längst ner, inte alls faktiskt! Det är för mycket streetstyle i dem, de är inte jag! Nej, jag vet inte riktigt vad jag tänkte där. ^^
Men om man ska nämna en positiv grej med hela conversehistorien, så insåg jag förut att det är inte bara random text på vill-ha-skorna, vilket jag trodde från början. Det är faktiskt en frukostmeny!
Udda! I love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0