Mina nya ankelboots

Första paret skor ramlade ner i brevlådan idag, jippie! Det gör min dag lite bättre iaf, med tanke på besvikelsen förut på vårdcentralen. Har varit sjuk typ 4 gånger på 5 veckor (min dotter också) och min lillasyster käkarpenicillin av samma anledning. Men tror du de hittade något fel på oss andra? Nej, vi får helt enkelt vänta tills det går över. >_<'

I vilket fall, skorna! Ett litet Tradera-fynd, som vanligt, för 274 kr, vilket inkluderar frakt från Thailand. Inte världens bästa kvalitet, men de är nya och känns lite vårfräscha ändå. (Ankel boots är ju alltid en hit på våren!)
Vad tyckte ni, är de något att ha? :)


Säljaren har nog några kvar, så är ni intresserade går det bra att ta en titt här.

Kommentarer
Postat av: Åse Malene

Fine sko (:

2010-04-08 @ 15:51:03
URL: http://aaseholm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0