modehus.nu

Förlåt mina söta läsare, det har varit så mycket de senaste två dagarna att jag varken hunnit eller riktigt orkat uppdatera bloggen. Ska försöka bättra mig nu när jag har lite mindre att göra igen. :)

Har ni sett reklamen på facebook för modehus.nu? Inte haft tid eller ork att kolla deras utbud än? Ta det lugnt, jag har kollat deras skor! (Såklart! ^^,) Väldigt begränsat utbud måste jag säga och lite knasiga priser. 291 kr, 515 kr, 347 = inte standardpriser direkt. Man kan ju fundera lite på varför de sätter sådana udda priser.
Det fanns inte mycket jag gillade tyvärr. Bara ett enda par kan jag tänka mig att tipsa er om, men jag tycker 548 kronor kanske är lite för mycket. Aja, här har ni dem. :)


Kommentarer
Postat av: Lilja

Göööörsnygga! Synd att man är pank!:(

2010-04-19 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0