Ohoy sailor!

Igår pratade jag lite om kilklackar med rep och idag tänkte jag spinna vidare lite på det. Tycker man ofta ser det på skor i lite sailor-stil nämligen och det har jag några tankar om. ^^ Jag anser inte att sailor skorna är direkt fula, men det känns som att det krävs rätt person för att riktigt få till stilen. Med rätt skor på rätt person kan det bli helt gorgeous. Alla som bara kör ett par skor och typ ett halsband i samma stil, nej tack, välj något annat! Kan inte sailor-stilen få vara just sailor och påminna mig mer om femtiotalets pinuppor och lite mindre om 2000-talets modenycker?
Är det "ok" att bara välja ut vissa grejer, eller tycker du som jag och vill se folk köra på fullt ut?



Gotta admitt it though, skorna på den här bilden är ganska gorgeous. Men jag är ingen sailor girl and therefor I'll just leave them alone. ^^

Kommentarer
Postat av: Mary

Hej!! Var hittade du dessa skor? :)

2012-01-24 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0