Shoe tattoo

Har funderat väldigt mycket på olika tatueringsmotiv den senaste tiden och tänkte för skojs skull kolla upp om det fanns några snygga bilder på en av mina uppenbara favoriter: skor! Hittade inte så mycket, vilket jag räknade med, men ni kanske tycker som jag att det vore roligt att kolla på det jag faktiskt hittade? Well, here's three tattoos for you! ^^,





Tycker det är ganska kul att ettan sitter på en kille. Det får mig att tänka och fantisera lite om vad han är för person. Kan han tända på skor måntro? :)
Tvåan är lite för klumpig  och färgrik för min del, hade jag haft en sko intatuerad så hade det definitivt varit något sexigare! (Här är för övrigt tjejen som har den. :)
Förstår inte riktigt varför skon på bild nummer tre ser så konstig ut, ska det vara så? Hade helt klart blivit snyggast sko annars.

Så, tänker ni skaffa er någon shoe tattoo mina kära läsare? ^^ Nej, det ska nog inte jag heller.


Kommentarer
Postat av: AMELA

Fyfan vad snyggt :)

2010-04-13 @ 23:38:03
URL: http://http:/shoetastic.blogg.se
Postat av: Anonym

snyggt !!!

2010-04-16 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0