Skulle du ta på dig detta?

Igår såg jag nog jordens fulaste grej. En sjuksköterska hade på sig ett par foppatofflor, vilka jag hatar över alla andra sorters skor på denna planet. (Jag förstår dock det praktiska i att ha dem på en arbetsplats som liknar hennes, men ändå, kom igen nu! Vart är världen på väg? De är ju hemska.) Vissa människor försöker ändå piffa till eländet genom att välja en kul färg eller sätta på sådana där små fula gubbar, men inte hon inte! Nejdå, det var den absolut fulaste, mest oinspirerande färgen jag någonsin sätt på ett par skor. Bajsbruna fast lite åt det grå hållet var de. Jag började nästan skratta för att de var så fruktansvärda.
Den dagen ni får se mig i foppatofflor är det dags att ta fram stekpannan och daska mig i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag föreslår att vi samlar in alla foppatofflor och gör små gummibollar av dom ist.



shoes is the shit

2010-04-21 @ 11:48:48
URL: http://sizeeightblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0