Stockholm -> London -> ?

Igår var det Stockholm, idag är det London! Tycker det är jätteroligt att shoppa skor utomlands och jag kommer alltid hem med minst ett nytt par. Nu är jag tyvärr inte utomlands speciellt ofta, (läs: typ aldrig) men jag längtar verkligen efter lite shoe shopping i London. Där har jag varit förut och deras utbud är underbart! Åtminstone jämfört vad en annan tvingas leva med. ^^
Frågan är bara om det finns någon som kan åka med mig.

Min älskade pojkvän lovade, på tal om resor, att vi kanske kunde åka till Stockholm i slutet av månaden i alla fall. Så jag kan kolla in alla påstådda Jimmy Choos! :D

Var skulle du vilja shoppa skor idag? :)
(Överallt såklart, det vill jag med, men är det någon speciellt ställe ni liksom längtar till? ;)

Kommentarer
Postat av: sarahlynea

sv: tack så mycket :):)

2010-04-10 @ 14:46:00
URL: http://sarahlyneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0