Svaret på gåtan

Läste du om mitt lilla dilemma förut? Här kommer svaret! Eftersom man bara får ha med sig ett handbagage på flyget och mina stövlar inte fick plats där i hade jag helt enkelt på mig dem när vi flög. (Eller ja, i flygplanet åkte de av, men ni förstår vad jag menar.) Då låg mina gamla trotjänare (mina Converse) i handbagaget.
Innan och efter flygturen hade jag på mig dem istället, för att minimera smärtan i mina fötter. Då fick stövlarna vila i en separat påse, som jag sett till att ha med mig. Sedan var det bara att byta hejt vilt, beroende på om jag hade lust att ha ont i fötterna eller inte. ^^,
(Nej, ingen vill ha ont i fossingarna, men det kommer liksom automatiskt med snygga skor. Så ja, jag vill för det mesta att det ska kännas lite trots allt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0