Syndiga skor?

Såg dessa syndiga skor för första gången för två-tre år sedan och blev förälskad vid första ögonkastet. Planen var att köpa dem så fort jag kunde, men det blev aldrig av. Nu har jag hittat dem igen, men till min besvikelse är de inte alls lika himlastormande som första gången. Tycker inte om formen längre och de två små låsen som sitter där uppe känns inte lika spännande. (Svårt att se på den lilla bilden, men de finns där i all fall!) Nej, jag är i min jakt efter kinky skor mer förfinad nu än då och dessa duger inte längre. Tur att jag sparade de pengarna!

Men jag tycker verkligen det är kul att se hur smaken har utvecklats. Har ni en liknande story så får ni gärna dela med er! :) Dessutom vill jag gärna veta vad ni tycker om de här skorna, hur många vågar ha dem på sig över huvud taget? ^^, Det är ju inte ofta man ser sådana vandra runt på stan precis.
(Även om det är klart fler än fetishister, porrskådisar och jag som kan tänka sig att bära dem!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, jag har ju något lite likt, om dessa: http://www.demonia.co.uk/contents/media/demonia_gothika_200_bpu.jpg

Som jag köpte när jag var 15 och såg ut som vad i USA brukar kallas för en "mall goth". Visst, jag älskade dem då och hade dem så fort vädret tillät (och även när det inte gjorde det, ibland) men sen så gick klackarna sönder och då jag inte hade råd att fixa dem och det ändå var sommar då så förpassades stövlarna till garderoben och glömdes sedemera bort.

Tills igår, faktiskt.

Jag var ute och festade lite och mötte där en tjej med precis sådana stövlar.

Och jag tänkte "Gud så generisk hon ser ut, jag är glad att jag inte klär mig så längre.", sen upptäckte jag stövlarna, och kom på att jag har ju själv likadana. Men idag har jag mer viktorianskt-inspirerade kläder och försöker se elegant och feminin ut, och då går såna stövlar verkligen bort.

2010-04-04 @ 19:18:24
Postat av: ellen

ja tycker dom va rätt snygga iaf, fast såfall ska dom va i svart ;)

2010-04-04 @ 20:06:57
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0