Ta bättre bilder, det är ju skor med attityd!

Hittade just ett par lika dana skor som jag redan har på Tradera, men fy vilken kass bild det är på dem! :O Jag blev nästan irriterad, här säljer de skor som är lika dana som mina (och de är skitsnygga!) och så har de mage att förstöra dem med en så dålig bild. ^^, Det här är skor med attityd, de behöver mer än en taskig bild från sidan! (Som ni hör är jag lite knäpp i huvudet när det gäller skor ibland, men det gör inget. Jag lovar. ^^)

I vilket fall, vill ni köpa dessa godingar så finns de i storlek 37, för tillfället för den nätta summan 30 kronor plus frakt. (Vilket antagligen har att göra med den kassa bilden, de är kanonsnygga och jag hade definitivt betalat mer än 30 spänn för dem!) Passa på, det är verkligen ett klipp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0