To buy or not to buy..

Åh, jag vet att jag tittar alldeles för mycket på Tradera, men de här skorna går ut om en timme och för tillfället så ropar de mitt namn! ^^ Har försökt få tag på min man för ett andra utlåtande, men han hör visst inte telefonen. Tur att det åtminstone är en timme kvar innan jag måste bestämma mig! x)
Någon vaken människa som kan tänka sig att slänga till mig en kommentar? Annars får jag köra en lista med fördelar vs nackdelar! På plussidan: de är knallröda, (och färg tycker jag ju om på skor) de ser antagligen rätt bra ut till jeans, de är billiga (även om jag vet att det inte får vara avgörande) och användbara och de vill till mig! På minussidan: de kostar pengar, (no shit Sherlock) vet inte hur mycket jag skulle använda dem (antagligen mer om jag köpte ett par jeans de funkar bättre till, har bara ett par att använda atm = I need jeans!) och jag vet inte om de är helt jag. Men annars är de underbara. :)

(Förlåt för mitt röriga inlägg, det blir så när jag är inne i sko-dimman ibland! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0