Unicorn Princess Heel

Idag har jag varit ute/igång från nio till nio, jag är dödstrött! Så det blir ett kort inlägg, så får jag försöka gottgöra det med lite mer bloggande imorgon istället.
Tänkte visa dessa underbara skor som jag fann igår när jag spanade efter Jeffrey Campbells designs. Unicorn Princess Heels heter de, är de inte vackra? (Jag kallar dem dock för Pegasus-skorna, för det var det jag relaterade till första gången jag vilade mina ögon på dem. ^^,) Jag bara älskar dem!
Tänker inte skriva ut exakt var jag hittade just dessa (de finns på fler ställan i vilket fall) för det var nämligen en lite speciell affär, som jag komemr dela med mig av senare. Vill bara suga lite extra på den karamellen, innan jag ger bort den till er. ;)

Vad tyckte du om skorna, är de en del av din askungensaga?


Kommentarer
Postat av: Pauline

Whoah, älskar klacken!

2010-04-28 @ 22:48:27
URL: http://piinkfuneral.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0