Dagens vill ha

Jaha, då var vi sjuka igen då. Både min och dotterns förkylningar hade nästan gått över igår och idag är jag helt död. Fy fan säger jag bara, men jag ska försöka blogga en del om inte huvudvärken tar överhanden!

Dagens vill ha är ett par Converse med klack (alternativt en ungefär lika dan sko av märket Zack) som var populära för ett bra tag sedan. Jag köpte aldrig några då, dum som jag var, men för något år sedan köpte jag ett par Zack-skor. Trodde de var riktiga Converse först (köpte dem på Tradera) så jag blev en smula besviken. De har dock aldrig svikit mig och är ett av mina favoritpar. I somras råka de tyvärr ut för en väldigt lerig kväll och efter flera tvättar ser de fortfarande skitiga ut. (De är vita och svarta.) Så hittar jag ett par till ett rimligt pris så får vi se om jag kanske kan skaffa mig ett par nya lika dana. Wish me luck! :D
Jag uppdaterar er om hur det går sedan.

Har för övrigt bestämt mig för om skorna jag skrev om i förra inlägget är fula eller snygga.
De är ful-snygga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0