Vad tänker du på när du köper skor?

Och vad bör man kanske tänka på? Vilken är den avgörande faktorn? För mig är det priset, helt klart. Ju billigare sko, detso fler får man ju, right? ^^, Men å andra sidan köper jag inte fula skor bara för att de är billiga, det tycker jag är jätteviktigt att tänka på. Så om jag velar försöker jag att fundera över om skorna verkligen är to die for eller om det är priset som gör det. För ibland är det tyvärr priset som lockar, it's sad but true.
Är det viktigt för dig att ha skor i superkvalitet? För min del spelar det inte jättestor roll. Det beror självklart på vad jag ska använda skorna till, men är det världens party heels så vet jag att jag kanske inte kommer använda dem så mycket ändå och då gör det inte lika mycket om kvaliteten brister en aning. Sedan ska ju skorna hålla ihop såklart, men köper jag Traderaskor från Thailand som exempel, då vet jag ju ungefär vad jag kan förvänta mig. :) Kanske är det lite osmart att tänka så, men vet ni vad? Alla skor jag har är till allra största delen hela och rena och bara med förväntat slitage, trots mycket olika kvalitet.
För övrigt så är det inget som säger att skor är av bra kvalitet bara för att man köper dem i affären. Men det är lättare att få hem skor med dålig kvalitet när man handlar online än i en affär och det tycker jag är viktigt att komma ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0