Välkommen till min nya blogg alla skoälskare!

Hej, jag heter Anna och jag är en shoeaholic!

Har länge varit väldigt sugen på att starta en blogg om något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, nämligen skor! Jag kan ingenting om mode och jag bryr mig inte heller, så letar ni efter en sådan blogg har ni kommit helfel. Jag är en skoälskare helt på mitt eget lilla vis, med egna åsikter och tankar om saker och ting.
Hade tänkt fylla bloggen med lite allt möjligt sko-relaterat, hiss & diss, betygsätt skoaffärer, tips på skor och allt som har med dem att göra och mycket mycket mer såklart! Tycker det vore roligt om läsarna egagerade sig lite, så kommentera och tipsa och allt sånt så blir det lite liv i luckan. :) Det visar ju bara att det här inte var någon dålig idé, för utan gensvar så kommer bloggen antagligen inte finnas så länge.

Nu hoppas jag att vi kan göra något bra av det här.
Välkommen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0