Vår-fräscha fossingar

Det blev inte så mycket läsande i boken, jag såg på American Dad (you just gotta love it) och målade tånaglarna istället! Det är ju galet fräscht till peep toes och nu när det börjar bli lite finare väder börjar de skorna åka fram. Som jag har väntat! Har gått i samma två par skor hela vintern i princip, mina svarta converse och mina högklackade lack-liknande stövlar, nu är det dags för något annat!

Körde hela behandlingen förut och tvättade, klippte, filade, smörjde in och valde som grädden på moset ett svart nagellack, vilket visade sig vara både bra och dåligt. Bra därför att jag trivs i det, det är snyggt och stilrent och passar till alla skor. Dåligt för att det visar hur dålig jag är på att fixa mina tånaglar. x)
Men, men, så kan det gå.
Vad gör ni för att få vår-fräscha fossingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0