Dagens vill ha: Fashion by C

Nu äntligen har jag en ordentlig dator, med internet och allt! ^^, Så jag kan lova er lite fler och bättre inlägg framöver, men idag kör jag bara en dagens vill ha. Jag är sjuk och dödstrött nämligen, så jag ska krama kudden asap! Ska bara blogga och dricka upp mitt te först, mysigt. :)

Dagens objekt finns hos netfashion och kommer i gult eller rosa. Tycker den gula är grymt snygg verkligen, den färgen i kontrast till det svarta är super! Kanske lite intetsägande i övrigt, men det gör inte så mycket. Jag uppfattar den dock som en smula för dyr, 1499 kr är inte jag villig att betala iaf.
Men snygg är den som sagt var. ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0