Hiss eller diss: Versace

Bara för att skor kostar tusentals kronor behöver det inte betyda att de är snygga! Versace är ett sånt exempel om du frågar mig, ibland undrar jag verkligen vad de sysslar med! ^^, En hel del är riktigt klassiskt och elegant, vilket alltid funkar men gärna blir snudd på tråkigt. Detta inser deras designers och försöker tänka i andra banor, tills resultatet blir..
Ni får se. ^^



1. Klassiskt, snyggt, men som sagt var lite åt det trista hållet.
2.  Klassiska färger, men med lite mer nytänkande approach.
3.   Fortfarande ganska basic sko, med med en "vildare" färg.
4.   Dr Martens möter platåskon och färgerna blandas hej vilt.
Lite Vivienne Westwood stil nästan.

So, what the hell happened! x)
Nu kanske jag har överdrivit det hela en aning, men jag förstår inte vem som skulle betala så mycket för det här!? Nummer tre ser ut som ett riktigt budgetköp i mina ögon och nummer fyra är som sagt lite too much. (Det är okej när Westwood gör det, det är ju trots allt hennes grej. Men Versace? Nej tack.)

Så vad säger ni, hiss eller diss?

Den enda skon som funkar enligt mig är nummer ett, vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0