Nya fritidsskor

Fick nyligen hem ett par svarta fritidsskor som jag beställt, tillsammans med lite annat. 69 spänn för ett par skor är ju ingenting tänkte jag och hoppades verkligen på att de skulle fungera. Tro det eller ej, men jag behöver faktiskt ett par bra skor att gå i nu till hösten och i vår ochh ett par vanliga svarta känns som en bra start! Till min stora besvikelse passade ingenting. Inte ens skorna. :O
De var lite konstigt formade och väldigt stora i fram och längst ner i hälen. Därför glappade skon lite när man gick. Däremot satt själva kanten åt lite bättre, men på grund av glappandet så kände jag att det skulle bli hopplöst mycket skoskav om jag skulle gå runt i dem. Så de åkte tillbaka illa kvickt. =/



Har ni några nyheter i skohyllan? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0