Tanja S London

Vi började ju prata lite inspiration i förra inlägget, så jag tänkte spinna vidare på det nu. Det är så att jag har haft en bild liggande på mitt skrivbord hur länge som helst, utan att veta vad det är för skor den visar. Men jag tycker de är sjukt snygga och inspirerar mig varje gång jag ser dem, så därför har de fått vara kvar. Av en ren slump fick jag veta var de kommer ifrån idag och därför vill jag nu presentera.. *trumvirvel* Tanja S London!

Bilden jag har är på skorna Whisper Brown, men det finns helt klart fler pärlor i hennes kollektioner! (Ta en extra titt på Noir Galore: Clair & Wendy, Crystal Haze: Patrizia & Winnie, Urban Muse: Claudia & Winyella.) Det här känns verkligen som en designer att räkna med i framtiden!


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

grymt snygga :)

2010-08-16 @ 13:34:12
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0