Fifty shoes that changed the world

Min mamma och syster kom igår hem från en resa till England och med sig hade de lite presenter till mig. :D Bland annat en bok: Fifty shoes that changed the world. Har inte hunnit läsa mer än tre sidor, men jag hoppas den är intressant. :)
Har du läst boken? Eller är du kanske intresserad av att göra det? Jag kommer självklart ge er en liten recension på den när jag är klar, men om ni vill så kan ni ta en titt på den här, hos Amazon. Där är det rea och boken kostar den $13.60, vilket blir ungefär 100kr.
Design Museum har skrivit en mycket kort beskrivning av boken: The perfect reference book for shoe lovers and design enthusiasts, this book includes everything from the 1863 Frue boot through to Zaha Hadid's 2009 Lacoste shoe.
Hos dem kan man köpa dem för £12.99, vilket betyder cirka 145 svenska kronor. (Lite dyrare med andra ord, men det kan ju vara värt att kolla upp frakten från de båda olika sidorna, det kan ju bli billigare då.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0