Härliga höstboots




Tycker den här bilden är så himla härlig av någon anledning. Kanske är det därför dessa boots faktiskt funkar för mig! ^^ Jag gillar ju inte så mycket sånt här i vanliga fall. Men det känns lagom höstmysigt på något sätt, som en svamptur i skogen.
(Fast jag hatar egentligen att traska runt bland granarna, så ni lär inte få se mig på någon svamprunda. ;)

I vilket fall, till skillnad mot de förra höstnyheterna (se inlägget under) är dessa inte särskillt dyra. Reapriset ligger på 399 kronor. De kan köpas hos Modekungen, som ni kanske ser på bilden och länken hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: miko - bild och design

visst var den! älskar den där remixen!!! låt-orgasm typ :P haha nej skoja bara .. men den är riktigt bra.



just det. jag har ju en liten tävling nu :) du kan vinna en header som du får vara med och bestämma design på :) kolla tävlings-inlägget på min blogg :)

2010-07-10 @ 03:33:48
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0