I min garderob: rosa pumps från Love Label


Tänkte bjuda på en till liten karamell från skohyllan! Dessa godbitar kommer från Love Label och inhandlades på Tradera. Färgen är inte riktigt lika ljus som på bilden, men å andra sidan så stod de i strålande solsken när jag plockade fram kameran, så det kanske ni redan förstått. Fina små färgklickar är de i alla fall och jag matchar dem gärna med ett par jeans eller en liten svart klänning.
Hälen är lite "ihopklämd" för bättre passform, så de sitter verkligen på bra. Det syns inte utanpå, men det märks eftersom de inte glappar. :) De fick följa med ut på vår sista, lite finare middag i Italien och då jäklar märktes det att de sitter perfekt i vanliga fall. Efter att i flera dagar ha misshandlat mina fötter med för mycket promenerande i fel skor var mina stackars fossingar supersvullna. Det var inte det minsta skönt att gå på resaturang i dessa då kan jag lova! De åkte snabbt av under bordet och innan vi traskade tillbaka till hotellet bytte jag till ett par ballerinor jag haft med mig.




Ett tips: Halens har många snygga skor från Love Label just nu, ta en titt. :)


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: yes i did, D50an låg stadigt i min väska hela resan.. haha!

2010-07-10 @ 16:24:32
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0