I'm head over heels in love

Dagens tips får bli ett par underbart vackra skor från Chinese Laundry! De heter Head over heels passande nog och är vid första anblicken ganska vanliga svarta platåpumps för 1399 kr. Titta en gång till och du ser ett detaljerat rosmönster broderat över hela skon, som går vackert ihop med en korsettsnörning på ena sidan. Mums!

Jag kan tänka mig att känslan av att gå i dessa kan liknas vid känslan man får av vackra underkläder. Personligen älskar jag att handla fina saker att ha under, det känns lyxigt! Dessutom får jag, precis som av höga klackar, nästan en liten kick av att ha dem på mig sedan. I <3 confidenceboosts! :)
Håller ni med?


Kommentarer
Postat av: Jess

Vill ha-begär på hög nivå när man ser de här skorna ^^

2010-07-12 @ 17:41:56
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0