Out of stock

Jag vet att det är rätt så korkat att tipsa om skor som är slutsålda, men jag har två par jag vill visa upp ändå. Tillsammans med en liten påminnelse. :) Båda paren är från sidan Modcloth.com, en sida jag tipsat om förut och som jag verkligen tycker att ni ska ta er en titt på. Det är mycket udda grejer där och de beskriver sig själva såhär: ModCloth began by selling only vintage and expanded to sell vintage-inspired pieces by indie designers, but we still launch one new true vintage item each day.
Du kan med andra ord hitta en hel del roliga och unika kläder och skor. :) Personligen skulle jag aldrig drömma om att sätta på mig det mesta, men så finns det sånadär riktiga guldkorn som dyker upp ibland och det är därför ni verkligen borde hålla ett extra öga på den här shopen. Men var beredda på att det tar slut fort.

Här är två av deras guldkorn. Så himla vackert, feminint och somrigt!
Tyvärr är det andra paret slutsåldt och det första finns det bara ett exemplar kvar av, men man kan skriva upp sig på deras sida och få ett mail om/när de får in fler skor. Toppen! :)


From Your Head to Your Rose Shoe: $24.99

Dreams Come True Heel: $114.99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0