Skor i stora storlekar!

Let's face it, alla har inte pyttefötter i storlek 36 och därför ägnar jag detta inlägg åt alla som ligger på 40+! :) Det ska dock poängteras att alla 36or är välkomna de också, för dessa skor börjar nämligen på er storlek och går upp till 42. Förutom det sista paret som går ändå till 45!

(Och ja, om jag stöter på någon sida med mycket små storlekar skriver jag självklart en specialare om det också. Det vara bara en ren slump att jag hittade dessa skor. En trevlig slump. :)

Vi börjar med det billigaste tycker jag!

För 149 kronor får du dessa trendiga remsandaler i antingen svart, vitt eller ljusbrunt. Ett riktigt sommarkap!

299 kronor kostar mina favoriter! Ruskigt snygga superklackar, som påminner om något av Alexander McQueen. Tjusigt. :)

Lägg på en hundring och vi hamnar här. Nitar, spännen och en lite tjockare klack gör antagligen dessa skor till ett snyggt och lite bekvämare alternativ!

Det kan inte vara lätt att hitta damskor i storlek 44, men för ytterligare hundra kronor kan du tillochmed gå upp en extra storlek och ändå känna dig lite lagom chic. ;)


Vat det här något läsvärt tycker ni? Någon som önskar fler inlägg om skor i små eller stora storlekar? :)
(Jag är ingen expert, mina fötter är 38or, 37 ibland. Men vill ni så försöker jag gärna leta rätt på mer sånt här.)


Kommentarer
Postat av: litenfinsessa

hej. detta inlägget gillade jag. jag ser gärna fler av detta slaget.

2010-07-11 @ 23:10:19
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin kväll! :)

2010-07-12 @ 19:31:28
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack för tipset, precis vad jag sökt efter i 30 år! Gillar verkligen din blogg :))

Hälsa Alice

/Monica

2010-07-29 @ 14:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0