Nellys sommarrea - vad gillar du?

Det har kommit en hel del mail från Nelly på senaste tiden, det kanske ni har märkt? De har ju världens rea där och jag håller för andra gången på att spana in alla skorna. Har inte gjort några större fynd, det bästa jag hittat är ett par som heter Yemen. En riktigt snygg stövel i mockaimitation, för bara 200 kronor. Det enda jag inte riktigt förstår är att det är peep toe på dem. Peep toe vill man ha när det är lite varmare, men stövlar när solen steker brukar vara lite för varmt. Kanske ska man ha dem på sensommaren eller kanske när våren går över i sommar.
Sedan finns det ett par från Acne också, Agni heter de. Lite coola, men inte för 1500 kr.

Så istället för att tipsa er om saker, tänkte jag att ni kunde få tipsa mig. :)
Har du hittat något på Nelly sommarrea?



(Ett par fick utmärkelsen "galnaste skorna", håller du med? ^^,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0