Gummistövlar = trend ?

Okej läsare, ni vet ju hur jag blir när jag inte riktigt förstår mig på saker! ^^ Dagens what-the-fudge-grej är.. *trumvirvel* Gummistövlar! Jaa, min dotter har gummistövlar att leka ute i när det har regnat och det är säkert kanonbra om man gärna är ute och trampar i träskmarker och liknande. Men sedan när är gummistövlar en trendgrej som folk betalar en massa massa pengar för? Dags för exempel!
Som ni förhoppningsvis ser på min lilla bild finns det en person vid namn Ilse Jacobsen, som tycker att stövlar är en bra grej. Människan har därför låtit tillverka några stycken i fula färger och lurat Brandos.se att försöka sälja dem för galna priser. (Jaa, jag är hård idag!) Orangea gummistövlar: 1199 kr, rosa gummiboots(?): 999 kr och vita gummistövlar: 1499 kr.
Kom igen nu Ilse, jag ser inte en enda gummistövel som är ute och shoppar i sommarvärmen! Vad är grejen?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag går i gummistövlar (Hunter Original Tall Black) hela dagarna på jobbet och på stan. Det är inte bara en trend - det är dessutom mycket bekvämt och behagligt.

2010-06-30 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0