I min garderob!

Tänkte slå ihop "Shoppat" med ny kategori, nämligen "I min garderob"! =) Så här kommer ett första inlägg om vad som kan tänkas finnas där inne..

Ett par lila skor från Donna Girl bland annat! Vet inte om de finns kvar nu, men jag har sett dem i någon affär relativt nyligen. Fast i andra färger tror jag. (Kommer ihåg att de fanns i någon slags champagne/beige/nude som var riktigt vacker.)
Jag gillar de här skorna, som jag och min bästa vän köpte samtidigt. (När man var liten hade man kompishalsband, nu har vi kompisskor istället! xD) Det är en helt otrolig färg på dem, ännu snyggare än på bilden, men de har också en stor nackdel. Bandet som sitter uppe vid rosetten är lite konstigt, det är som att det inte är format efter fotens vinkling på rätt sätt. Detta gör att det skaver lite och känns konstigt.
Men 3½ stjärnor får de i vilket fall, för den underbara färgen och den söta rosetten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0