Kilklackar sökes!

Är det bara jag som tycker att det är svårt att hitta ett par snygga kilklackar!? Seriöst, de finns överallt och ändå kan jag verkligen inte hitta några som känns hundra procent. Vill ha några roliga, färgglada grejer som passar på sommaren. Vad modet tycker bryr jag mig inte ett dugg om, så det är väl antagligen det som sätter käppar i hjulet. Är något trött på alla klumpar som bara finns i svart, brunt och nude. (Även om jag, faktiskt, verkligen gillar nude-trenden! ^^) Gah, jag vill ha mer helt enkelt! Det räcker inte med bruna remmar och en korkkil. :P

Usch, jag tycker att det är så trist att det inte går att hitta något vidare bra. Jag har varit/är faktiskt en motståndare till kilklackar och då hade det varit trevlig om någon ansträngt sig lite extra för att göra ett par som skulle kunna omvända mig. ^^ Hihi, nejvars, jag äger faktiskt ett par wedges. Mina coola turkos-gröna från Fornarina! :D Tyvärr har det strulat galet med dem ändå sedan jag köpte dem, för stjärnorna som sitter på trillar av. Alltså vågar jag inte använda det enda paret jag har. >_<



Här är de jag har. Hittade bara den här bilden tyvärr, vilket får dem att se ganska trista och fula ut i jämförelse med hur de ser ut på riktigt. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0