Somliga går med trasiga skor..

Igår hade jag ett par klackar jag fått från min mamma och syster när de var i Italien. Kändes lite extra sommarfint till en svart enkel klänning, men lyckan var inte lång vill jag lova. Helt plötsligt gick de sönder! Jag som inte använt dem mer än kanske max fem gånger! Tur att jag nästan alltid har ett par ballerina med mig att byta till när jag har skor med klack iaf.. =/


Här är skorna:
(Ursäkta det vackert avskavda nagellacket, har planer på att fixa det ikväll. ^^)


Knöt aldrig snörena som ska gå upp på benen, men jag antar att ni förstår hur de ser ut ändå. :)


Här är trasigt ställe nummer 1, det som skapar mest problem. (Bandet där framme sitter inte åt längre.)


Trasigt ställe nummer 2, det har liksom börjat lossna hela vägen.


Trasigt ställe nummer 3, är egentligen mest en close up på hälen på den ena skon där det har släppt rejält.



Fy vilken dålig kvalitet säger jag bara! Så himla trist när man fått dem i present och när de dessutom är köpta utomlands. Kanske att det går trixa lite med lim, så de åtminstone går att använda lite till. Men jag är inte direkt superglad ändå.
Har du råkat ut för något liknande och vad gjorde du åt det? Ge mig era storys! :D


Förresten, på tal om Italien så åker jag på spontanresa dit på söndag! Woho! :D Ni får vara utan uppdatering några dagar, men å andra sidan kommer jag förhoppningsvis hem med en massa att berätta om sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0