Vill ha?

Vet att jag har varit lite off den senaste tiden, förlåt förlåt! Minns ni att jag letade efter kilklackar? Det går fortfarande dåligt, men jag har hittat en sko jag gillar. Den finns i tre olika färger och eftersom jag hittat dem på Tradera är det även en viss prisskillnad.
Svarta: Gillar nog dem bäst egentligen, men de är självklart dyrast också. För tillfället kostar de 310 kronor plus frakt.
Vita: Nej, de hamnar nog på sista plats tror jag. Men jag gillar verkligen kontrasterna som uppstår med så mycket färg på den vita ytan. 200 kronor exklusive frakt.
Rosa: 185 kronor för dessa skor, som har lite annat mönster än de andra. Dödskallar istället för blommor och ett kvinnoansikte, jag gillar det! Om det blir några blir det troligtvis dessa.




Kommentarer
Postat av: STYLECAT

jävligt coola!

2010-06-21 @ 11:07:11
URL: http://stylecat.webblogg.se/
Postat av: litenfinsessa

dom är helt underbara.

2010-06-21 @ 11:31:36
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vilka läckra!

2010-06-23 @ 10:19:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0