Fyra Flip Flop-Favoriter!

Som en liten hyllning till det vackra sommarvädret så får jag presentera dagens sko-span: flip flops! De jag tänkte tipsa om idag kommer från Brandos.se, som har så himla mycket av allting att man bara måste hitta något! ^^
Ipanema är märket som står bakom dagens skor.

Vi börjar med en solgul smällkaramell som verkligen piggar upp! Inte min absoluta favorit, men det förtjänar ändå en plats på listan. Finns även i lila och rött och kostar 199kr.

Nästa godbit skiftar från gräsgrönt till ljus lime och jag vet faktiskt inte om den är snyggast i grönt eller lila! Vill man inte ha så mycket färg finns den även i en beige ton, som funkar super den också. :) 199kr även för denna sko.



Nu går vi över till lite "exklusivare" flip flops, designade av Gisele Bündchen. 399kr är lite för mycket för mig, men de är verkligen heta! Dessutom är det lite annorlunda form på dem, med den vackra pluppen som genast förvandlas till ett smycke på foten. Finns även i en underbart gyllenbrun nyans.

Nu har Gisele varit framme igen! ^^ De här är verkligen utsökta och jag tror nästan de måste bli dagens favorit av de fyra. Stilrena och härliga, med en sjösjärna som utsmyckning. Skorna finns också i vitt och kostar 399kr.

Vilka blev din favorit? :D


Gillade du inte något par? Kolla Havaianas flip flops! Länken tar dig direkt till ett par neutrala, men ändå lite speciellt utformade skönheter i guld och fler snygga par finns det. :)


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag gillar de två sista :)

2010-06-23 @ 09:51:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0