Ballet boots & skofetish

Har fått kritik förut för att jag tydligen visar upp många "konstiga" skor (?) och hör och häpnad här kommer ett till par! ^^ Satt härom kvällen och kollade igenom lite sidor med riktigt extrema "fetish-skor". Vad tycker ni om sådana kära läsare? :P Förväntar mig inget vidare positivt gensvar, men personligen tycker jag de är intressanta! Nej, jag blir inte tänd på skorna, jag har inte den fetishen. Men jag tycker de är vackra och jag kan tänka mig känslan av att ha på sig ett par sådana skor. Därför skulle jag mer än gärna utöka min skogarderob på det området, för jag tror att jag kommer att känna mig sexig helt enkelt. :)

I vilket fall, mina ögon föll för dessa ballet boots från Odium. Så oskyldiga och söta och samtidigt så väldigt kinky, I like that. Det är så uppenbart att de är gjorda för sexuella tillfällen (man kan ju knappast gå några längre sträckor i dem x) och även om man inte vill det så tror jag de kan vara grymt läckra att använda för något photo shoot eller två. Lite väl dyrt med 1189 kronor dock. Dessutom vet jag inte riktigt om de passar mig egentligen, jag gillar en mer powerful stil och vill vara så bunden. (Höhö, ursäkta ordvitsen.)
Aja, tyck vad ni vill gott folk, det ska bli spännande att se om någon vågat lämna en kommentar! :D





Ber om ursäkt för att inlägget blev så pass sexuellt, men det här är en skoblogg och ämnet skofetisher hör faktiskt hemma här. Till viss del åtminstone. Har dock försökt hålla det så clean som möjligt, med tanke på mina unga läsare.


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har sett bilder från en som hade såna på en photo shoot =)

2010-05-18 @ 13:42:34
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0