Crazy prices = nicer shoes?

Den enda negativa med att ha en sån här blogg är att jag får se så otroligt mycket snygga skor som jag aldrig kommer kunna lägga vantarna på! ^^ För tillfället är jag väldigt sugen på ett par ganska speciella stövlar av Gianvitto Rossi. Men till det galna priset av £1270 (strax över 14 000 svenska kronor!!) är det bara att fortsätta drömma.



Sedan finns det vissa skor som jag aldrig någonsin skulle köpa, inte ens om man drog bort minst två nollor från priset! Till exempel dessa skumma skor från Acne, som kostar £570 (bara en femtiolapp ifrån 6500 kr). Helt seriöst, det är bland det fulaste jag sett tror jag. Förstår inte idén bakom att ha tre fula klackar, varav två bara hänger där? (Det blir inte ens bättre av att de två korta går att ta loss, skon är fortfarande ful och blir då även intetsägande och tråkig också.) Kreativitet i all ära, men det gäller att vara lite självkritisk också. Acne, nästa gång, ta en extra titt innan ni tillverkar sånt här och dessutom sätter en sån löjligt hög prislapp på skräpet!



Vad tycker ni läsare, hissar eller dissar? Både om stövlarna och om stövletterna vill jag se kommentarer! ^^ 
(Ni har blivit lite snåla med sånt den senaste tiden, vilket känns lite trist. Så se till att ta igen det nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0